Uppdatering

Igår var jag återigen uppe på förlossningen efter ett besök hos barnmorskan med lite för högt blodtryck och äggvita i urinen. De gjorde massor av koller och kom fram till att det möjligtvis är havandeskapsförgiftning i det absoluta förstadiet. Det kan dock också vara så att mina värden beror på den härliga förkylningen med hosta som Rut har smittat mig med. Jag fick iallafall med mig en dunk hem där jag ska samla urin i ett dygn och idag kl 15 ska jag tillbaka för nya kontroller. Jag har fortsatta sammandragningar, men inte regelbundet så vi får väl se när den lill* behagar titta ut. Det skadar ju inte om jag blir frisk först. I mitt nuvarande tillstånd orkar jag inte föda nåt barn...

/e


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0