Egentid

Igår, fredag, åkte jag till Nyköping igen för att jobba. Jag och Göte var där i onsdags också och jobbade, men igår åkte jag utan barn. Eftersom det var klämdag kunde Joakim vara ledig och hemma med barnen och jag kunde jobba och hjälpa min vikarie med bedömningar lite mer effektivt. Vi jobbade järnet ändå till kl 17.15 och därefter gick jag, bästaste Matilda och min vikarie Jenny och åt middag och drack öl. Vi orkade hålla igång förvånansvärt länge och ramlade inte i säng (soffa för mig) förrän kl 01. Kul och verkligen välbehövligt att få lite vuxentid med min fina Matilda!


Kommentarer
Postat av: Erika

Det var du värd bejbi! <3 <3

2012-05-21 @ 19:40:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0