Sol!

Igår var vi ute en stor del av dagen. Härligt väder gör ju sitt! Rut sov länge på dagen och vi andra passade på att shoppa i våra förråd för att hitta bra sätt att inreda vårt gamla sovrum på. Planen var att set skulle bli arbetsrum, men nu ska det också vara en walk in closet. Till Joakims stora glädje. Ja, det var ju hans idé också...

När Rut sov passade jag och Göte på att softa i skuggan.

Tidigare på dagen rensade vi bland Ruts gamla kläder. Rut hittade förstås något att ta på sig. En blus som hon fortfarande kunde ha och en kjol (i storlek 68!) som fortfarande passade. Hon har också letat upp min gamla solhatt som jag hade när jag var liten. Fin jeansjacka som hon fick i födelsedagspresent av farmor och farfar passar ju också nu.

https://cdn1.cdnme.se/cdn/7-2/1317500/images/2012/pic_200884927.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0