Trädgårdsfix

Nu äntligen finns det lite ork över till trädgården! (Trots att övervåningen inte är helt färdig än...) Skönt när inget är jätteakut, utan man kan göra det man har lust med.

Här följer bilder!

Vi har fått ärva spireabuskar av mina föräldrar. Vi tänkte passa på att minska insynen litegrann.

Gräva, gräva.

Nergrävd häck och nyklippt gräsmatta- Vilken man jag har va?!

Vi tog en överbliven del av vår gamla trappa och gjorde om till odlingslådor. Nu är fröna satta och di små är skyddade från frost och insekter.


Bland annat...

Och vår megakruka i plast är numera planterad. Tyvärr har vårt (också det) ärva parasoll blåst sönder så vi är tillbaka på vårt gamla.

Vad tycks?

/e

Kommentarer
Postat av: Camilla

Vad duktiga ni är. Marcus var oxå duktig igår och klippte gräs, fixa i rabatterna, fixa ute...jag fixade inne städa och dammsög. Men jag hade två busungar och laga mat och så med, så jag fick inte lika mycket gjort. =) Men han göra det mesta. =)



Ta hand om er!



KRAM KRAM

2012-05-14 @ 08:58:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0