Födelsedag

Idag har jag firat födelsedag hela dagen lång!
Jag blev väckt imorse av skönsång och en massa 'HUJJA, HUJJA; HUJJA! DuuDuuDuuuu!' (Ruts egna fanfar alltså. Dom gör visst så på dagis :) Joakim hade förberett fin frukost med tända ljus. Rut (och jag förstås!) var impade! Paket fick jag också, men dom har jag inte hunnit fota. Tack fina familjen <3
Efter dagislämning åkte Göte och jag och hämtade Emma. HOn följde med och passade Göte medan jag red. Superstort tack! <3
Efter ridningen åkte vi hem genom Åby och stannade på kondiset där. Jag hade nämligen lovat Rut tårta med marsipan så det köpte vi, samt åt goda mackor till lunch.
Göte var förstås också med!
På eftermiddagen kom Erika och barnen och fikade, men av nån konstig anledning fastnar dom aldrig på kort. Joakim köpte med sig mat hem, vilken heller aldrig fotades. Bakelsen däremot fastnade minsann!
Barnen sover. Vi struntar i disken (ett tag iallafall) och lyxar med ett glas vin!
 
/e
 

Kommentarer
Postat av: mormor

Grattis lilla söta Elin.kram

2012-10-05 @ 11:09:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0