Kalas

Idag bjöd jag familjen på fika för att fira min födelsedag. Trevligt och full rulle! Maja hamnade i slagsmål med grannkatten (som förhoppningsvis slutar gå över vår tomt nu!), Tore spelade kazoo, Rut vrålade 'Neeeej' år Tore, Ivar, 10 månader idag, gick runt utan stöd som om han aldrig gjort annat, Janne visade sin nya gitarr och vi andra försökte väl få en syl i vädret. Nävars, som jag skrev, full rulle men mycket trevligt! Tack för att ni kom!
Emma hade bakat en så god tårta till mig! Tack! Fina Göte börjar minsann få sin mors ögonfärg. Fast jag tror han kommer få sin pappas mörkbruna ögon när dom färgats klart :)
 
/e

Kommentarer
Postat av: Sara

Tack själv för idag. :-) kram

2012-10-06 @ 22:42:29
Postat av: Moster

Det var som sagt full rulle, men väldigt trevligt, jättefin bild på göte, ;-), varsågod btw, kram

2012-10-07 @ 17:20:10
Postat av: mormor

Tack för trevligt kalas.kram

2012-10-07 @ 18:36:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0