Lekrummet

Äntligen har jag orkat fixa till lite mer i lekrummet! Städning bidde det dock inte så det får ni bortse ifrån :)
Kommer ni ihåg att jag gjorde en lampa? Nu sitter den uppe iallfall. 7 månader senare eller nåt...
En tavelhylla som bokhylla. Och nu ser ni var jag placerar Göte när jag arbetar i hemmet :)
Hoppla hoppla!
Kort på Göte och Rutan och Maja.
Korten i ramarna är utbytta mot Ruts fina teckningar. Barnens farmor och farfar hittade en sån fin hängare när dom städade förrådet i helgen. Den har Joakim och Jonas haft när dom var små och nu sitter den uppe hos oss!
Från IKEA :)
 
Nå? Piffigt värre va?!
 
/e

Kommentarer
Postat av: Erika

Duktiga du <3

2012-10-01 @ 20:21:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0