En dag i Götes liv

Rut är sjuk igen med feber och hosta och ligger i soffan mest hela tiden. Göte får då desto större spelrum. Vad gör man då som liten Göte?
Jag går ut med lillvovven med Majas koppel.
Jag provar Ruts fjärilsvingar.
Jag äter pastahjul som för övrigt måste vara det roligaste som människan skapat.
Jag har lärt mig kurragömma av Rut och när mamma räknar fort till 10 gömmer jag mig här och kiknar sen av skratt när hon hittar mig.
Sen när det är dags att sova är jag ledsen för jag håller på att få en massa tänder. Dessutom verkar syrran ha smittat mig för jag är rätt snorig också. Hoppas att jag inte blir sjuk på rikt!
 
Over and out!
 
/G

Kommentarer
Postat av: Erika

Hihi, gullunge <3

2013-06-30 @ 19:58:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0