40 år 🥳

(null)
Igår fyllde jag 40 och firades med pompa och ståt 😍 Firandet började redan på fredag då min och Joakims familj kom och hälsade på. Stort tack för uppvaktningen 🙏❤️
På lördagsmorgonen väcktes jag med skönsång och blev serverad finfrukost 🤩 Sedan följde en lugn förmiddag, men spontanbesök av några vänner som kom för att säga grattis 💝 Göte följde med Pontus till eventcenter och jag, Joakim och Rut åkte till stallet 😍
(null)
Jag fick en ridtur i present av min fina Disa ❣️
(null)
Lunchen bestod av korv med bröd i stallet 😊
(null)
Många fina buketter, kort och flaskor 💐🌟❣️
(null)
Och två så fina brev av Göte och Rut. Presenten var en påse salta nappar 😋 Av Göte fick jag ett halsband som han tvinnat av garn 🥰
(null)

(null)
På kvällen åt vi middag på Cabo. En mexikansk restaurang på Nya torget. 
(null)

(null)

(null)

(null)
Gott! 😋
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)
Nöjda barn 😍😍

Sent på kvällen svängde också Erika förbi och firade mig på vägen hem från Skåne. Tack bejbi 🥰❤️

Stort tack för all uppvaktning❣️

/e


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0